Thursday 7 July 2011

Η ελιά μας, ταξιδεύει! - ''Olive oil is life''

Ευχόμαστε ολόψυχα Καλή Επιτυχία 
στην pnoestexnis 

Σήμερα θα σας δείξω τη συμμετοχή μου σ΄ ένα διαγωνισμό. Δεν είναι για την Ελλάδα αλλά για  την Αγγλία. Το κατάστημα ''Ken Bromley Art Supplies'' είναι εξειδικευμένο σε είδη ζωγραφικής. Κάθε χρόνο διοργανώνει ένα διαγωνισμό ζωγραφικής για το εξώφυλλο του ετήσιου καταλόγου του.

''Olive oil is life''
  Θα μου πείτε τι σχέση έχω εγώ με την Αγγλία; Έχουμε ξαναπεί πως λίγα πράγματα μπορείς να κάνεις στη χώρα μας σε ό,τι έχει να κάνει με τις τέχνες. Στην Αγγλία υπάρχει μία ένωση, όπως θα τη λέγαμε εδώ, για  τους ζωγράφους που χρησιμοποιούν χρωματιστά μολύβια  ( UKCPS είναι η ονομασία της ). Για όποιον θέλει υπάρχει ο σύνδεσμος στη δεξιά μπάρα του blog μου. Εδώ και λίγο καιρό είμαι μέλος ( αν το επισκεφθείτε θα βρείτε τη σελίδα μου στο Member's Gallery ), αφού στην Ελλάδα δεν έχουμε κάτι αντίστοιχο. 
Τέτοιες κοινότητες αποκλειστικά για χρωματιστά μολύβια,  εκτός από την Αγγλία, υπάρχουν στην Αμερική, στον Καναδά, στην Αυστραλία, στην Ιαπωνία και πρόσφατα στη Δανία. Εκτενέστερα για το θέμα θα μιλήσουμε σε άλλη ανάρτηση καθώς το Σεπτέμβριο είναι η ετήσια διεθνής έκθεση που διοργανώνει και στην οποία έχω στείλει δύο έργα μου προς έγκριση για να συμμετέχουν, τα οποία δεν μπορώ ακόμη να αναρτήσω. Εάν τα νέα είναι καλά θα σας ενημερώσω. 
Επειδή, λοιπόν, είμαι μέλος σ' αυτή την ένωση, ενημερώνομαι για κάθε τι που προκύπτει. Έτσι έμαθα για το διαγωνισμό του καταστήματος που προανέφερα. Έστειλα ένα θέμα εντελώς Ελληνικό που δεν ξέρω πόσο θα τους ενδιαφέρει.
Μου άρεσε η ιδέα να συμμετέχω με κάτι που να υπενθυμίζει τα καλά μας σ' αυτούς τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε. Τι καλύτερο από τα πλούτη της Ελληνικής γης. Ελαιόλαδο κι ελιά! Ονόμασα το έργο μου ''Olive oil is life''.
  Στις 25 Ιουλίου θα ανακοινωθούν τρεις επιλογές οι οποίες μετά θα ψηφιστούν από το κοινό. Η συμμετοχή και μόνο μου αρκεί. Καταλαβαίνω πως για το εξώφυλλο ενός Αγγλικού περιοδικού, το θέμα μου μπορεί να φαντάζει παράταιρο. Θα δείξει. Το έργο είναι ζωγραφισμένο με χρωματιστά μολύβια πάνω σε χαρτί.

2 comments:

  1. Ευχαριστώ πολύ που με τιμάτε με τη δημοσίευση τα καλά σας λόγια και τις ευχές.

    ReplyDelete
  2. Στολίζει τη σελίδα μας. Εμείς σας ευχαριστούμε :)

    ReplyDelete